Члены МО
- Минина Татьяна Павловна
- Кацура Лариса Васильевна
- Друзик Алла Ивановна
- Остапец Елена Михайловна
- Гурская Валентина Николаевна
- Парфененко Татьяна Ивановна
- Ковалева Яна Николаевна
- Яромич Анна Андреевна
- Радченко Елена Владимировна
Змест пасяджэнняў метадычнага аб'яднання настаўнікаў-філолагаў на 2021/2022 навучальны год
Тэма: « Развіццё прадметна- метадычных кампетэнцый педагогаў ва ўмовах абнаўлення адукацыі»
Пасяджэнне №1.(жнівень)
Нарматыўна-прававая база і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах “Беларуская мова”, “Беларуская літаратура”, “Руская мова”, “Руская літаратура”
Форма работы: круглы стол
Пытанні для абмеркавання:
- Адукацыйныя стандарты і абноўленыя праграмы па вучэбных прадметах, інструктыўна –метадычны пісьмы;
- Навінкі вучэбнай і метадычнай літ-ры;
- Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці адукацыі па прадметах філалагічнага кірунку;
- Работа з вучнямі АПФР
Літаратура:
а)Адукацыйныя стандарты па прадметах,
б)Праграмы па вучэбных прадметах,
в)Інструктыўна-метадычныя пісьмы
Пасяджэнне №2.(лістапад)
Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў-філолагаў
Форма работы: канструктыўны дыялог
- Рэалізацыя кампетэнтаснага падыходу ў працэсе навучання мове і літаратуры;
- Удасканаленне моўнай, камунікатыўнай і лінгвакультуралагічнай кампетэнцый настаўнікаў-філолагаў;
- Рэалізацыя тэкстацэнтрычнага падыходу на ўроках мовы і літ-ры як неабходная ўмова якасці адукацыі;
- Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення ўрока.
Пасяджэнне №3.(сакавік)
Фарміраванне і развіццё вучнёўскіх кампетэнцый па прадметах
Форма работы: метадычны семінар
- Фарміраванне рытарычнай і сацыякультурнай кампетэнцый вучняў сродкамі вучэбных прадметаў;
- Развіццё культуралагічнай і культуратворчай кампетэнцый вучняў на ўроках літаратуры;
- Фарміраванне чытацкай кампетэнтнасці вучняў ва ўмовах развіцця інфармацыйна- адукацыйнага асяроддзя школы
Пасяджэнне №4.(май)
Асаблівасці трансляцыі эфектыўнага вопыту выкладання мовы і літаратуры ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.
Форма работы: круглы стол
- Кантрольна-аэначная дзейнасць настаўніка і вучняў на ўроку;
- Вучэбная матывацыя як адзін з вядучых фактараў паспяховага навучання;
- Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на ўроках мовы і літаратуры з мэтай павышэння маўленчай культуры вучняў;
- Аналіз работы МА за год
Літаратура:
а)сайт Міністэрства адукацыі РБ
б)прадметныя часопісы