Новости проекта
Лето на финише, а мы — на старте нового учебного года!
С окончанием учебного года!
Выставление четвертных отметок
Согласование ГИАЦ
Аттестат соответствия системы защиты информации
Архив электронного дневника.
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЪЕДИНЕНИЕ УЧИТЕЛЕЙ ФИЛОЛОГИЧЕСКОГО ЦИКЛА

Дата: 23 марта 2020 в 13:33, Обновлено 8 сентября 2021 в 11:15
Автор: Будник Т. В.

Члены МО

  1. Минина Татьяна Павловна
  2. Кацура Лариса Васильевна
  3.  Друзик Алла Ивановна
  4. Остапец Елена Михайловна
  5. Гурская Валентина Николаевна
  6. Парфененко Татьяна Ивановна
  7. Ковалева Яна Николаевна
  8. Яромич Анна Андреевна
  9. Радченко Елена Владимировна

Змест пасяджэнняў метадычнага аб'яднання настаўнікаў-філолагаў на 2021/2022 навучальны год

Тэма: « Развіццё прадметна- метадычных кампетэнцый педагогаў ва ўмовах абнаўлення адукацыі»

Пасяджэнне №1.(жнівень)

Нарматыўна-прававая база і вучэбна-метадычнае забеспячэнне  адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах “Беларуская мова”, “Беларуская літаратура”, “Руская мова”, “Руская літаратура”

Форма работы: круглы стол

Пытанні для абмеркавання:

  1. Адукацыйныя стандарты і абноўленыя праграмы па вучэбных прадметах, інструктыўна –метадычны пісьмы;
  2. Навінкі вучэбнай і метадычнай літ-ры;
  3. Рэкамендацыі па выніках маніторынгу якасці адукацыі па прадметах філалагічнага кірунку;
  4. Работа з вучнямі АПФР

Літаратура:

а)Адукацыйныя стандарты па прадметах,

б)Праграмы па вучэбных прадметах,

в)Інструктыўна-метадычныя пісьмы

Пасяджэнне №2.(лістапад)

Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў-філолагаў

Форма работы: канструктыўны дыялог

  1. Рэалізацыя кампетэнтаснага падыходу ў працэсе навучання мове і літаратуры;
  2. Удасканаленне моўнай, камунікатыўнай і лінгвакультуралагічнай кампетэнцый настаўнікаў-філолагаў;
  3. Рэалізацыя тэкстацэнтрычнага падыходу на ўроках мовы і літ-ры як неабходная ўмова якасці адукацыі;
  4. Сучасныя псіхолага-педагагічныя падыходы да навучання і выхавання як аснова падрыхтоўкі і правядзення ўрока.

Пасяджэнне №3.(сакавік)

Фарміраванне і развіццё вучнёўскіх кампетэнцый па прадметах

Форма работы:  метадычны семінар

  1. Фарміраванне рытарычнай і сацыякультурнай кампетэнцый вучняў сродкамі вучэбных прадметаў;
  2. Развіццё культуралагічнай і культуратворчай кампетэнцый вучняў на ўроках літаратуры;
  3. Фарміраванне чытацкай кампетэнтнасці вучняў ва ўмовах развіцця інфармацыйна- адукацыйнага асяроддзя школы

Пасяджэнне №4.(май)

Асаблівасці трансляцыі эфектыўнага  вопыту выкладання мовы і літаратуры ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.

Форма работы: круглы стол

  1. Кантрольна-аэначная дзейнасць настаўніка і вучняў на ўроку;
  2. Вучэбная матывацыя як адзін з вядучых фактараў паспяховага навучання;
  3. Рэалізацыя міжпрадметных сувязей на ўроках мовы і літаратуры з мэтай павышэння маўленчай культуры вучняў;
  4. Аналіз работы МА за год

                                                        Літаратура:

а)сайт Міністэрства адукацыі РБ

б)прадметныя часопісы

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.